Gwarancja
Warunki gwarancji obowiązujące na wózki widłowe sprzedawane przez Wydlowoz Sp. z o.o.
Serwis gwarancyjny polega na usuwaniu usterek (napraw) urządzeń w trakcie ustalania okresu gwarancyjnego eksploatacji maszyn i urządzeń. Naprawa sprzętu odbywa się na terenie centrum serwisowego, dostawa sprzętu do serwisu iz powrotem odbywa się na koszt klienta.
Awaria techniczna to utrata sprawności jednostek, mechanizmów lub sprzętu jako całości, którą można wykazać specjaliście z centrum serwisowego, która nastąpiła w wyniku awarii lub nieprawidłowego działania dowolnej jednostki, jednostki lub okresowo powtarzających się awarii, prowadzących do niemożności ich normalnej pracy.
Wózek widłowy jest przyjmowany do napraw gwarancyjnych, jeśli właściciel posiada dokumenty potwierdzające przejście wszystkich zaplanowanych przeglądów wymaganych przepisami. Gwarancja dotyczy wyłącznie części zamiennych i akcesoriów, a także wszelkich usterek, które powstały z winy producenta oraz wad spowodowanych przez producenta. Części podlegające normalnemu normalnemu zużyciu oraz części do rutynowej konserwacji nie są objęte gwarancją.
Warunki serwisu gwarancyjnego
Sprzedawca gwarantuje sprawność, brak uszkodzeń mechanicznych oraz kompletny zestaw produktu w momencie sprzedaży.
Okres gwarancji jest określony na fakturze za wózek widłowy. W okresie gwarancyjnym części ze stwierdzonymi wadami produkcyjnymi są wymieniane lub naprawiane na koszt sprzedawcy.
Gwarancja nie obejmuje:
1. Części zamienne lub produkty uszkodzone podczas transportu, instalacji lub samodzielnej naprawy w procesie niewłaściwego użytkowania, przeładunku, użycia części zamiennych, które nie są oryginalne, stosowania paliw i smarów niezalecanych przez producenta, w wyniku niezgodności z wymaganiami lub błędnej interpretacji Instrukcji Obsługi (instrukcji), które mogłyby spowodować lub zwiększyć szkodę, w przypadku zmiany ustawienia, jeżeli Produkt był używany zgodnie z przeznaczeniem.
2. Niewielkie odchylenia, które nie mają wpływu na jakość, charakterystykę lub sprawność urządzeń dźwigowych i transportowych lub ich elementów (na przykład niewielki hałas, skrzypienie lub wibracje, które charakteryzują normalną pracę jednostek i systemów wózka widłowego , nieznaczne (niewpływające na normalne zużycie) wycieki olejów, płynów technicznych lub smarów przez uszczelki i uszczelki olejowe.
Wyłączenia z serwisu gwarancyjnego
Roszczenia gwarancyjne mogą zostać odrzucone w całości lub w części w przypadku, gdy wada, z tytułu której zgłaszane jest roszczenie, jest bezpośrednio związana z jedną z następujących okoliczności:
1. Naruszenie zasad i warunków użytkowania określonych w instrukcji obsługi, w tym:
- w reżimie temperaturowym, który nie odpowiada deklarowanemu przez producenta (od -10 ° C do +45 ° C, jeśli mechanizm nie został specjalnie przygotowany do innych warunków);
- w atmosferach korozyjnych;
- na powierzchniach, które nie spełniają norm tego sprzętu;
- na powierzchniach o stromych wzniesieniach przekraczających przewidziane;
- podczas pracy z przeciążeniami przekraczającymi dopuszczalne wartości i czas opisane w Instrukcji Obsługi (instrukcja).
2. Przegrzanie wózka widłowego podczas eksploatacji: gwarancja nie dotyczy podzespołów, zespołów i zespołów, których temperatura podczas pracy przekroczyła +63°C
3. Naruszenie instrukcji dotyczących akumulatora i ładowarki określonych w instrukcji obsługi, w tym:
- przeładowanie, niedoładowanie, nieprawidłowa regulacja poziomu elektrolitu, zamarznięcie lub przegrzanie akumulatora; obecność czarnego elektrolitu wewnątrz akumulatora; Głębokie rozładowanie
4. Gdy sprzęt nie jest używany zgodnie z jego przeznaczeniem.
5. W przypadku uszkodzeń typowych dla naruszenia zasad instalacji i eksploatacji, transportu, wszelkich modyfikacji lub zmian w projekcie.
6. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (odpryski, wgniecenia, pęknięcia itp.) na korpusie lub innej części sprzętu wskazujących na uderzenie.
7. W obecności śladów obcych substancji, płynów, przedmiotów, gryzoni i owadów dostających się do wnętrza urządzenia.
8. W przypadku korzystania z niestandardowych części zamiennych, ładowarek, akumulatorów itp. lub materiałów i komponentów, które nie zostały przetestowane pod kątem kompatybilności sprzętu w połączeniu z zakupionym sprzętem.
9. W przypadku szkód spowodowanych warunkami klimatycznymi, klęskami żywiołowymi i podobnymi przyczynami.
10. Szkody spowodowane działaniem (zaniechaniem) osób trzecich, a także powstałe z winy nabywcy (użytkownika) sprzętu.
11. Materiały eksploatacyjne i materiały eksploatacyjne (rolki wideł, rolki gąsienic, koła napędowe, filtry, świece zapłonowe, opony, klocki hamulcowe, żarówki, bezpieczniki itp.)
12. W przypadku obsługi urządzenia przez operatora, który nie jest zaznajomiony z Instrukcją obsługi/eksploatacji.
13. Do sprzętu w przypadku niezgodności z częstotliwością i przepisami dotyczącymi konserwacji.